اشعاری در وصف شهادت امام رضا(ع)

Pesarane Aftab

فرزندان تاریخ تقدیم می کنند.......

من که کبوتر دلم انس گرفته با رضا              می شنوم ز قدسیان زمزمه ی رضا رضا

ای به نثار مقدمت گوهر اشک دیده ام        ای به فدای جان تو ، جان به لب رسیده ام

من به بهای هستیم ، مهر تو را خریده ام     نیست به جز ولای تو ، منشی و مرام ایده ام

                                    مباد ، سازد از درت خدا مرا جدا رضا

                                    رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا 8           

من که به بوی مغفرت به بارگاهت آمدم                   شبی که سر زد از افق جمال ماهت آمدم

پناه ماسوی تویی ، که در پناهت آمدم                  نیازمندم و گدا ، بر سر راهت آمدم

                                    اگر ز در برانیم کجا روم کجا رضا

                                    رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا 8           

به پیشگاه قدس تو اگر چه دست خالیم                    اگر کسی نمی خورد ،غم شکسته بالیم

اگر چه اشک من بود ، گواه خسته حالیم                     ولی به جان فاطمه محبم و موالیم

                                    خوشم که دارم از جهان ولایت تو را رضا

                                    رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا 8           

اگر مرا از قیدغم ها رها کنی چه می شود؟              اگر نگاه مرحمت به کم کنی چه می شود ؟

نظر به این  کبوتر حرم کنی چه می شود ؟                 چو از کربلا به ما کرم کنی چه می شود ؟

                                    اگر از در برانیم کجا روم کجا رضا

رضا رضا رضا رضا                                                  رضا رضا رضا رضا

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:,

] [ 10:46 ] [ محمد رضا خورشیدی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه