دزدی وگروگانگیری در‌ جاده

Pesarane Aftab

فرزندان تاریخ تقدیم می کنند.......

دزدی وگروگانگیری در‌ جاده

پنج مرد جوان که به اتهام دزدی‌های سریالی از سوی پلیس پایگاه نهم آگاهی تهران در شهرری دستگیر شده بودند، در بازجویی اعتراف کردند با تخریب خودروهای عبوری و گروگان گرفتن رانندگان در جاده‌ها، اموالشان را می‌دزدیدند.

متهمان علاوه بر این جرایم، با مراجعه به خانه‌های افرادی که وضع مالی خوبی داشتند، خانم‌های خانه‌دار را مقابل خانه کشانده و با تهدید و کتک زدن، طلاهایشان را سرقت می‌کردند.

به گزارش جام‌جم، عصر هفتم آبان امسال ماموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک در جاده واوان به چهار سرنشین دو

 

دستگاه موتورسیکلت ظنین شدند و آنها را تعقیب کردند اما سه نفر از آنها موفق به فرار شدند و ماموران انتظامی یکی از متهمان را دستگیر و در بازرسی از وی باتوم و مبالغی پول کشف و ضبط کردند.

این متهم به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهر ری منتقل شد و در بازجویی اعتراف کرد با همدستی چهار نفر از دوستانش راه مردم را در جاده واوان ـ اسلامشهر و حومه شهرری سد کرده و با تهدید باتوم و چاقو، پول، طلا و گوشی تلفن همراهشان را می‌دزدیدند.

همچنین مشتریان بانک‌ها را تعقیب و با ایجاد رعب و وحشت پول‌هایشان را سرقت و در صورت مقاومت، آنها را با چاقو زخمی می‌کردند.

در پی اعتراف این جوان، چهار همدست وی هم تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و هفته گذشته یکی پس از دیگری دستگیر شدند.

در حالی که تحقیقات از این افراد ادامه داشت، آنها روز گذشته علاوه بر اعتراف به زورگیری‌های خشن از مردم و دزدی‌های سریالی از مشتریان بانک‌ها، اعتراف کردند که با حمله به خودروهای عبوری در جاده واوان و حومه شهرری، رانندگان را گروگان‌ گرفته و اموالشان را می‌دزدیدند.

اعتراف دزدها به گروگانگیری

یکی از متهمان با اشاره به نحوه گروگان‌گیری‌ها، گفت: از چند ماه پیش به دلیل مشکلات مالی تصمیم گرفتم اموال مردم را سرقت کنم. موضوع را با چهار نفر از دوستانم ـ متهمان بازداشت شده ـ در میان گذاشتم که آنها قول همکاری دادند. ابتدا سرقت و زورگیری می‌کردیم و در ادامه تصمیم گرفتیم با گروگانگیری رانندگان در جاده‌ها، اموالشان را سرقت کنیم.

متهم اضافه کرد: من و همدستانم با دو دستگاه موتورسیکلت و یک خودروی پرشیا، در مسیر جاده واوان و حومه شهرری، با پرتاب سنگ شیشه خودروها را شکسته و رانندگان را وادار به توقف می‌کردیم و به محض پیاده شدن به آنها حمله می‌کردیم.

متهم یادآور شد: سپس با تهدید باتوم و قمه رانندگان را گروگان می‌گرفتیم و پول، طلا و اموال قیمتی همراهانشان را می‌دزدیدیم و رانندگان را رها کرده، متواری می‌شدیم.

متهم اضافه کرد: اگر مالباخته مقاومت می‌کرد، او را کتک می‌زدیم و همراهان راننده را هم به مرگ تهدید می‌کردیم.

حمله به زنان برای سرقت طلاهایشان

متهم با اشاره به دزدی‌های خشن دیگرشان گفت: با پرسه زدن در محله‌های مختلف شهر ری، حومه آن و واوان، افرادی را که وضع مالی مناسبی داشتند شناسایی می‌کردیم. سپس با اطمینان از این‌که مردان صاحبخانه در منزل حضور ندارند، ساعات پایانی شب به در منازلشان می‌رفتیم و با تهدید قمه، طلای زنان صاحبخانه را سرقت می‌کردیم.

در پی اظهارات جدید متهم ، چهار همدست وی نیز در بازجویی اعتراف کردند به دو شیوه فوق اموال مردم را دزدیده و با سرکرده باند در این سرقت‌ها همدست بوده‌اند.

بنابراین گزارش، برای اعضای این باند قرار قانونی صادر شده است. تحقیقات تکمیلی از متهمان برای افشای دیگر جرایم آنها ادامه دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 11 دی 1391برچسب:,

] [ 11:17 ] [ محمد رضا خورشیدی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه